حرف خون

هدیه ایی از جنس درد و آگاهی

حرف خون

هدیه ایی از جنس درد و آگاهی

حرف خون

آنچه مرا به حرکت وادار می کند علم به چیزی نیست،اضطرار به آن است،احتیاج به آن است.

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان

سنگ دلا

پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۰ ب.ظ

سنگ دلا چرا دگر جور و جفا نمی کنی

جور و جفا بکن اگر مهر و وفا نمی کنی

زخم دگر بزن به دل مرهم اگر نمی نهی

درد دگر بده اگه خسته دوا نمی کنی

عهدهر انچه میکنی وعده به هر که میدهی

عهد زیاد می بری وعده وفا نمی کنی

تیر غمم زدی به جان تا که به خون نشانیم

هر چه کنی بکن بتا چون که خطا نمی کنی


احمد سهیلی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۳
علی قربانی

نظرات  (۲)

سلام . امیدوارم همیشه سرحال و شاد باشید احساس میکنم مطالبتون همونجوری که از عنوان وبلاگتون مشخصه خیلی درد توش هست نمی دونم چرا؛ شاید من این جوری احساس کردم ، مطالب خوبی دارید ولی میتونه خیلی بهتر از این هم باشه . سعی کنید مطالبتون آپ کنید بهتر هم میشه . به مسائل فرهنگی و دغدغه هایی که داریم و همه از یک رنگه بپردازین .    چو بشکفد زلبت غنچه های پاک دعا     تو را به فاطمه سوگند التماس دعا . برایمان دعا کنید که برایتان دعا میکنیم.
۲۲ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۴ چادرخاکی
اتش روشن میکنم و عهد میکنم تا خاموش شدنش دعایت کنم. میدانم به انچه میخواهی میرسی چرا که من هر بار یک هیزم اضافه میکنم....
مراهم دعاکنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی