حرف خون

هدیه ایی از جنس درد و آگاهی

حرف خون

هدیه ایی از جنس درد و آگاهی

حرف خون

آنچه مرا به حرکت وادار می کند علم به چیزی نیست،اضطرار به آن است،احتیاج به آن است.

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان

لهجه لاتی عشق

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ق.ظ

می خواستم با لهجه لاتی عشقم برایت نامه ایی محرمانه بنویسم،نامه ایی که فقط در شکوفه  های لبخند تو باز شود. میخواستم یک قطره یاس شوم روی برگی که برایت مینویسم.میخواستم دلم برایت بگوید.قلبم ضربانش را بنویسد.آوازم اشتیاقش را تحریر کند.دلم میخواست روحم را برایت دو قبضه کنم.

لابد می پرسی دلیل مزاحمت های من در این یک شب حاجت چیست؟ البته حقیقت با واقعیت رودربایستی ندارد.عشق مثل تهمت به سراغ آدم می آید.هچکس نمی تواند در دوست داشتن مقلد باشد.حتما باید در عشق بازی مجتهد شد.الان تمام اشیا عالم همدیگر را دوست دارند.الان تمام پدیده ها برای هم غش می روند.

من هم مثل همه ایینه ها به اه احتیاج دارم.من هم دوس دارم به اندازه یک پروانه،اجازه سوختن داشته باشم.من هم مثل همه گل ها جنون تماشا دارم.بین ما و مضمون بهار رابطه نزدیکی است.تنها فرق ما و جنون در ویرانی است.

«عمده این است که آدم رگ خواب بیداریش را تشخیص دهد»



برگرفته از کتاب«یک لیوان شطح داغ» استاد احمد عزیزی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۴
علی قربانی

نظرات  (۹)

«عمده این است که آدم رگ خواب بیداریش را تشخیص دهد»
۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۵:۰۲ دختر ن آفتاب
غائب شده منکر حضورت هستیم 
دلباختگان کر وکورت هستیم
ما ملت هفتادو دو میلیون نفری 
یک یک مانع ظهورت هستیم
اللهم عجل لولیک الفرج 
به وب من هم سری بزنید
سلام
زیبا نوشته شده..
خیلی لذت بردم.

یاعلی
۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۴:۲۶ دختر ن آفتاب
فرموده بودید:
من با امام زمان آشنایی زیادی ندارم، آدرسش رو بلد نیستم،شما چیزی ازش میدونید؟
آدرسی،نشونه ایی
............بسیار جمله زیبایی بود،خیـــلی جمله قابل تاملی است
به امید روزی که از آقا نشونی داشته باشیم....
التماس دعا
۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۶:۳۶ خلوتگه راز
سلام
متن زیبایی بود
ممنون از دعوتتون
۲۷ تیر ۹۳ ، ۱۷:۴۵ دختر ن آفتاب
ایام شهادت امیرالمومنین (ع) رو بهتون تسلیت عرض می کنم...
ایشالله بتونید از ایام لیالی قدر بهترین استفاده رو بکنید و ما رو هم از یاد نبرید..این رو خواهش کردم...

این مثلا نامه لاتی بووود؟؟؟؟؟؟خخخخخخ
فوق العاده بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی